Læsepædagogen nr. 4, 2019

Indhold

s. 3 Vi kan næsten ikke få armene ned!
/ Lis Pøhler

s. 4 Morfologisk bevidsthed: Et fast
track i sprogligt usikre elevers selvstændige ordlæring
/ Elisabeth Arnbak, Anna Gellert og
Signe Wischmann

s. 11 Håb er ingen strategi
/ Dorte Kamstrup

s. 16 Vellykket konference om literacy
/ Lis Pøhler

s. 18 Læseportrætter – en metode til
samtaler om læsning,
læseridentiteter og læsevaner
/ Tina Nickelsen

s. 24 Du kan jo altid tage en
erhvervsuddannelse
/ Louise Dons Christensen og
Stine Plougsbæk

s. 28 Anmeldelser af faglitteratur til læreren

s. 31
Arrangementer

s. 31
Foreningsnyt

 

Bladet kan kun læses online, hvis du er medlem og logget ind. Login her

     2019-4-Læsepædagogen

 

 

Pin It on Pinterest

Share This